2009. augusztus 8., szombat

szülinapok, névnapok



Múlt vasárnap volt nálunk a szülinap-névnapdömping- Kelemenéknél. Anyunak 55. Hugomnak 21. szülinapját ünnepeltük, nekem meg a névnapomat. Mindig adok sk ajcsikat is. Most csak apróságokra futotta az energiámból. tesóm a már korábban mutatott gyertyák közül kapott egyet, meg a szokásos kenceficéket, parfűmöt, apróságokat. Anyukám sk ajcsija egy pici rózsás kit lett. totál beleszerelmesedtem. :) Amilyen picike olyan mutatós. egy óra alatt készen volt, igez keret nélkül semmilyen lenne. :)

már el is döntöttem, hogy ilyen nekem is kell. .)
Meseszép királyliliomot kaptam anyósoméktól. :) Igaz már szegényke tönkrement, tegnap dobtam ki, de szerencsére ereje teljében még fotózva lett. :)
Kaptam többek között egy foltvarrás könyvet is. Már csak varrni kéne megtanulni. :)
Holnap campona. Majd élménybeszámolunk Krisztivel. :)








1 megjegyzés:

latinka írta...

ha van egy kis időd,nézz be hozzám,játékra invitállak!