2011. március 11., péntek

LeTT ez még így sem....

Ismét eltelt egy bő hónap. Utolsó bejegyzésem február 5-én volt, rá két nappal a férjem leégette a kezét, de olyan szinten, hogy húsig és az egész tenyér, egész kézfej, plussz csuklón körben 10 cm-s sáv. Természetesen azóta is itthon van, s még lesz is néhány hétig. Ez természetesen gyökereiben változtatta meg a mindennapjainkat. Most én lettem a kenyérkereső, betegápoló, miegymás. A fiúkat az első két hétben levitték anyuék, hogy ne ugráljanak apán,akinek dőlt a savó a kezéből literszám. Élmény volt, még nekem is, jó volt nem kitenni ennek a fiúkat. Napi kötözésrejárás, s minden apróságban segíteni kellett, az öltözéstől a fürdésen át az evésig. Mivel a férjem a saját cégünkben dolgozik, így ugyebár nincs meló nincs fizu. Na ezt kellett pótolnom, így én meg azóta is reggel 6kor az irodában kezdek, hogy 4 körül el tudjak jönni, megcsinálni az itthoni dolgokat. Ez alapjában véve nem is lenne gond, más is ezt teszi, de a héten én is kipurcantam, a megfázás csak hab a tortán, de iszonyúan fáj a kezem egyfolytában. Irány a röntgen.... persze az előzményeimet tekintve meg tudom különböztetni, hogy a csontom fáj-e hát az. Most már az ok is körvonalazódik, a felső karcsontban egy 15-20 mm-es kör alakú elváltozás van. Persze bővebbet nem mondtak, egyenlőre ortopédiai konzultáció javasolt. Be is jelentkeztem a profhoz, aki műtött. Köv időpont májs 24. Frankó, addigra ki is nyúvadhatok 3szor. Szóval egyenlőre Zsuzsa által sikerült gödöllőre e hó 22-re szerezni időpontot, hogy levalább fájdalomcsillapítót adjanak, mert nem buli, hogy egész nap fáj az egyetlen ép kezem is. Persze kíméljem. Naná a fenti helyzet most pont erre alkalmas. Szerencsére apáánk már jobban van, így pár dolgot meg tud itthon csinálni, míg melózok. Fiúkkal is Ő van addig. Merthogy a változatosság kedvéért 2 hét nagyizás után 2 nap ovi, azóta itthon (immáron 2. hete). Szerdán már elméletileg megyünk oviba. Aztán hogy ne rontsuk a statisztikánkat gondolom hétfőtől megint itthon. :)
Azért az élet zajlik, most is megyek mindjárt bökni kicsit, szerencsére holnap-vasárnap hétfőn én is itthon leszek, kicsit pihizni, takarítani, gyerekezni hímezni.... bolt is megyeget, folyamatos fejlesztések vannak, a zöld hétfő is alaposan megpörgette a rendeléseket. :) Hétfőn kicsit irodázok, mert milyen dolog, ha március 15-én mindenki pihen. :)
Sajnos blogokat nem olvastam mostanában, remélem mindenki jól van... :)
Ehhez a bejegyzéshez képet nem teszek fel: 1 nincs hozzáillő a tarsolyomban. 2. se időm, se energiám rá.
Kellemes hosszú hétvégét mindenkinek.

12 megjegyzés:

mannamari írta...

Judit, remélem hogy jobbra fordulnak a dolgok hamarosan. Én szorítok nagyon.

Kitartást nektek.

Németné Adri írta...

Nagyon sajnálom, hogy ilyen rosszul alakultak a dolgaitok. Jobbulást kívánok és sok erőt, kitartást! Hátha a tavasz végre kisöpri a betegségeket is a téllel együtt!

latinka írta...

Judit,kitartás! Most már jó dolgoknak kell történniük!

Cathlen-Kata írta...

Jobbulást kívánok mindenkinek !

Jutus írta...

Megtalált a balszerencse benneteket rendesen,de remélem most már változik és ezután jönnek a jó dolgok!!!!
Jobbulást kívánok mindannyiótoknak és kitartást,ború után jön a derű!!!!

Huligánlány írta...

úú... hát jobbulást mindenkinek! Reméljük, innentől már felfelé vezet az út!

Petit Ange írta...

Ti szegénykék! Én is jobbulást kívánok mindannyiótoknak! Kitartás!A nehezén már túl vagytok!!!

Andulka írta...

Csatlakozom a többiekhez! Jobbulást a férjednek, neked kitartást!

Judesign(by Judd25) írta...

Jobbulást, kitartást és minden jót kívánok Nektek!

Jutka írta...

Jobbulást kívánok nektek!
Sajnálom a történteket.

judit.6 írta...

Lányok, mindenkinek nagyon szépen köszönöm a kedves szavakat.
Remélem a nehezén tényleg túl vagyunk, bár lehet még rosszabb. De nem lesz. :) Viktor kezd kissé depis lenni (pedig nem is szült, csak 1 hónapja van bezárva. :) ), én maradok az örök optimista, ezen ez a helyzet sem tudott eddig változtatni. :) Remélem a legközelebbi bejegyzésem már csak x-ekről fog szólni, vagy csupa-csupa jóról. :)

Cinella írta...

Judit! Remélem már mindenki jobban van Nálatok!!!
Hiányoznak az alkotásaid!
http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html
Cinella