2009. július 5., vasárnap

Olvastam!


Ami önmagában tudom nem nagy szó, sőt természetesnek kellene hogy legyen. Az is, amíg mesekönyvekről van szó, vagy max egy folyóiratról, esetleg némi tankönyvről. Viszont odáig már régen jutottam (vagy 2.5 éve) hogy regényt olvassak a magam örömére. S láss csodát, most a napokban ez történt. :)

Nagyon régóta szobrozik a polcomon a lwrence könyv, s már itt az új, meg még van egy 3 évvel ezelőtti is, tehát ideje volt elolvasni. Levittem Pécsre, mikor esküvőn voltunk, s elolvastam felét, aztán hazaértünk óta a másik felét is. Még mindig Ő a kedvenc íróm, s nagyon csípem, amiért ilyen "termékeny".

Aztán a nagy lendületben tegnap elolvastam a válogatott könyvek legújabb kiadásából is a Kettős mérce című lebilincselő regény. Jeffrey Archer írta, emlékeim szerint tőle még nem olvastam semmit, de ez korántsem biztos. :) A readers digest válogatott könyveire az jellemző, hogy az eredeti mű egy rövidebb változatát adják ki. Ez a könyv 170 oldal volt. A tegnapi éjjszaka elég is volt rá, könyvelés után kikapcsolódásnak. Annyira lebilincselő volt és érdekes, hogy nem tudtam letenni, ergo 2kor fejeztem be. Ma elkezdtem e könyből 'A kávé sokféle illata' c művet. De szerintem csak holnap folytatom napközben, míg örzöm a fiúkat. :) Merthogy hímezgetni is kéne. :)
Mellesleg most más hobbinak is hódolok. Éppen gyertyák készülnek, s míg egy egy réteg megszilárdul annyira, hogy önthetem rá a következő színt addig pötyögök.
A lényeg: ismét felfedeztem, hogy a hímzés üveghegyén túl is van élet. :) jééééééé ;)

Nincsenek megjegyzések: