2010. január 4., hétfő

"első nap az iskolában"

...valami ilyesmi érzetem volt ma. :) Ma voltam lent először az irodában, s mivel az elmúlt 3.5 évben csak és kizárólag könyveltem, de mást semmit, így lesz mibe belejönni, meg a sok új bevallást megtanulni. De ideje is, mert a könyvelést már nagyon untam, alvás közben is simán kikontírozom meg felkönyvelem a számlákat, fejből tudom az összes számlaszámot, így már baromira nem elégítette ki az igényeimet, na majd most. :) Mondjuk valószínű a heti két napból nem lesz semmi, mert iszonyú kevés lesz, szóval már agyalunk mikor lehetne egy 3. hogy mindenkinek jó legyen. szerintem hétvége lesz belőle, amikor apa itthon van, s tud vigyázni a fiúkra. Ez viszont azt jelentené, hogy ama 1 napon, mikor Ő itthon van, én nem leszek. Hurrá. :( Na majd lesz valahogy. csak pozitívan, csak pozitívan...

Nincsenek megjegyzések: