2010. március 25., csütörtök

Adok-kapok

Mostanában rengeteg óriás borítékkal rohangálok. Nem, továbbra sem én postázom a boltos cuccokat. :) Ez mind-mind privát csomi. :) Adok és kapok, adok és kapok, és megint kapok. S olyan jóóóóóóóóóóóó. Mindkét fele. Az "adok" résznél imádom a készülődést, mi kerüljön bele, megy az izgulás, tetszik-e neki, sikerült-e legalábbi picikét örömet szereznem. A "kapok" rész meg... s a MEGLEPETÉS ereje. Mert nem számítottam rájuk. Hogy is volt???? Meghírdettem ugyebár a szülinapi játékomat. Két nyertest is kihúztam, xlliann-nak megvolt a pakkja, de Móniéra nem készültem, a 2. nyertest csak hirtelen felindulásból húztam ki. :) Csak mert úgy belejöttem. Pár napig nem jutottam postaközelbe, így szánom bánom, de elég sokára mentek ki a csomik. Erre én kapok egyet. A saját lakásunk címére. Csak lestem... első gondolat,:" nem is várok most RR-t". 2. gondolat: pláne ide. (mindenki az iroda címét tudja. :) Ezután pislantottam a feladóra. Kiss Mónika Püspökladány... BASSSZZUUUUUS.... ez AJÁNDÉK. NEKEM. többi posta repült is a kezemből, s a 3 évesek lelkesedésével, teliholdnyi vigyorral téptem a borítékot, amiből sorra kerültek elő a meseszép dolgok...


Csábítóak ugye??? Egy nagyon szép Atalie szíves pinkeep. (ebből ki is okosodtam, ugyhogy én is elkészítem. :) Egy kis virágos csipesz... csoki (no ez a fiúknál kötött ki) és teák, amiket közösen cupáltunk be.
KÖSZÖNÖM MÓNI MÉGEGYSZER.
.....aztán nagynehezen én is eljutottam a postára... xliann csomagja így nézett ki:

Virágos tűpárna, kis gyöngy virág, csipeszke, teák, anyagok...
A visszajelzéséből következtetve sikerült örömöt szereznem neki. :)
Móni csomija kicsit személyreszabott lett, lévén őt pindurit már megismertem a blogos múltban. :)

...így készült neki egy pácolt dekupáncsolt fadeszka. (régebben már készült a konyhás játékra ilyen decoupage technikával készített deszka, s ott Móni kiörömködte magát, így ez alap volt. :) khmmm.. jut eszembe konyhás HE.. nem múlt még el 2009 szeptember?? Csak mert az volt a határidő a játékra. azóta várom az ajándékom... :( ez az én formám... no mindegy, most örömködök...
A kulcstartó 32-es fehér hubertre készült szálanként egy szál venus-szal. Jó kis mini lett. A kulcstartót nem én öntöttem. :) De jó lenne annak is kiolgozni a technikáját. :) :) Natúr hubert, fehér aida, teák és kávé került még a csomiba. (valamikor olvastam móninál, hogy ilyen 3in1 meg 2in1 kávékkal kezdi a napot.)
Aztán eltelt pár nap, s újabb csomi jött. SŐT KETTTŐŐŐŐŐ. Az egyik nem mástól mint xllianntól. Merthogy ő is úgy gondolta, hogy viszonozza a nyereményét. (én meg ezen totál lehidaltam, de persze nagyon ÖRÜLÖK. S mit kaptam, na mit?? Egy nagyon szép melírozott barna fonalból kötött kendőt. Hű, meg ha. Jutka szerint hagy kivánnivalót maga után, tuti így is van, csak még nem jöttem rá, (pedig esküszöm meresztem felette a szemem napok óta) hogy mire céloz. :) hű, kép kéne, de az enyém elég béna lett... no, megyünk lopni, lopni...

(ismételten megállapítottam, hogy az emberek 90%-a jobban tud fotózni, mint én... a maradék 10% csak azért nem, mert nincs fényképezőgépe. :) )
Kaptunk még csokikat, amiket a fiúk már elpusztítottak, apával 1-1 kindercsokit tudtunk megkaparintani, azt is ádáz harc közepette, s komoly sérüléseket szenvedve....
JUTKA: NAGYON KÖSZÖNÖM, IGAZÁN MEGHATÓDTAM.

holnap folyt köv ADRIVAL!. :) :)Mert az övé volt hétfőn a másik csomag....s tőle még díjat is kaptam....

3 megjegyzés:

Jutus írta...

Mennyi csoda csoda szép kincset kaptál ez aztán az ajándékozósdi,de amiket te küldtél a nyerteseknek az is irígylésre méltóak!!!:DDD

Jutka írta...

Örömmel kaptam, adtam:-)))

judit.6 írta...

Jutus: ugye???? Olyan jó nekem. S még tetézi amit tőled korábban kaptam... Hát emberek, nagyon el vagyok kényeztetve.
Jutka: DETTÓ! :) :)