2010. március 26., péntek

Adri...

A tegnapi adok-kapok folytatása....
Adritól még korábban kaptam egy díjat, csak a nagy játszadozásban elmaradt a beszámoló róla. (meg mert már megint haldoklok, még a végén tényleg el kell mennem a dokihoz, de nem egyszerű. :( Mármint az eljutás...)
Napfény-díj:

Nekem maga a kép is nagyon tetszik, hogy tavaszi, meg vidám... KÖSZÖNÖM ADRI, hogy rám is gondoltál.
A díjjal az alábbi teendőim vannak:

1. Megköszönni - PIPA.
2. Belinkelni - ez is pipa.
3. Továbbadni öt embernek és megjegyzést hagyni náluk. No ezt szegem meg. :) 3ból egyet már illik. Csak mert én már közben a legtöbb embernél láttam ezt a díjat. Egy biztos, akiket rendszeresen olvasok, ők MIND NAPFÉNYT hoznak az életembe. :) S én most csupán Napfényt, meleget, tavaszi virágokat, lepkéket kívánok mindenkinek. :) (egy fene ilyenkor még a szunyogok is jöhetnek, ők is hozzátartoznak a jó időhöz. :)


Még tavaly nyáron jelntkeztem Adri PIF játékára. Én voltam a szerencsés egyik, akinek Adri ajándékot készített. Ez a csomag érkezett meg hétfőn. Kaptam egy tűkönyvet, aminek az elejére Adri egy J betűt hímzett. Jééé... Aztán volt még a csomagban egy tűpárna, vagy ollóőr, amit én most szépen kilógattam a falra egy szögre, mert nagyon tecc, s ott jobban szem előtt van, mint az ollómon. :) Ez is multicolor fonallal készült mint a JÉÉÉ betű. Adri is olvasta, hogy nagyon tetszenek ezek a multis minték, s ezért ilyet választott nekem. Nagyon köszönöm. Volt még a csomagban egy nem SK ajcsi is. Egy virág, ami napelemes s ha napsguár (vagy lámpa sugár. :) ) éri, akkor mozgatja a leveleit meg a buksiját. :) tök jópofa. A minap nagyon megtornáztattuk szegényt. :)


A képet adri oldaláról szedtem le. Bocsika érte... :) még mindig nem vagyok egy fotózseni. (főleg éjjel. )

Én is készülgetek ám ajcsikkal megint....
holnap is lesz beszámoló, vagy vasárnap....
Egyszer majdcsak meguntok. :)

(khm, kicsit off: közben léptem be a webáruház admin felületére, s pont a statek részhez ér az ember. fél pislantás a kulcsszavakra, amikkel eljutnak az emberkék a honlapunkra. 1. xszemesbolt 2. keresztszemes bolt.... etc... 8. LÁNYOK LOVAKKAL. :) ez érdekes... )

Nincsenek megjegyzések: