2010. április 14., szerda

Nyeremény, ajándék, új rr... :) k

Sok minden volt, csak nagyon időm nem. Húsvétkor lent voltunk 3-an a fiúkkal a szüleimnél. Viktor itthon maradt, ő melózott mind a 3 nap. Ráadásul 10-12 órákat, így sok értelme nem lett volna itthon lennünk. Így meg este legalább volt egy kis nyugija.
Nekem meg anyni könnyebbség volt, hogy nem kellett a főzéssel, pakolással, egyéb háztartási nyűggel foglalkozni, játszottunk, éjjel meg aludtam 8 órát. Így a tavaszi fáradság alatt nagyon jól jött. :)
Még húsvét előtt lezajlott a nyereményjátékom, ki is ment az ajándék, és Edige meg is kapta. Így nézett ki a pakk

Egy kollázs:

Edige azt írta, hogy legjobban az egéskés egérpadnak örült. Én meg annak, hogy az első ilyetén próbálkozásom nem lett annyira vacak. :) Már be is fogta. Mondjuk én is még itthon kipróbáltam, mennyire gáz a fólián az egerészés, de nem volt gond. Persze lehet, hogy a réééégi golyós egérkék még haldokoltak volna rajta.
Mi került még a pakkba?
Legfőképpen anyagok. Piros kék, fehér, natúr hímzővásznak, rusztikus és fehér aida, átlátszó plasztik kanava... anyagokon kívül, réz bannerakasztó, ezüst fonal, meg persze a teák. Asszem nagyjából ennyi volt. Sikerült jól kitömnöm egy nagy borítékot. :)
Tipikos is megkapta még húsvét elött a szülinapi ajcsiját. Hímeztem neki egy macimacis hűtőmágnest (elég nagoybbacska fajta), készült egy dosszié macival az elején és kapott egy macis telefon-jegyzet füzetecskét.


Végül útjára indult az új rr. Így indult:

Nincsenek megjegyzések: