2010. április 11., vasárnap

VÁlasztás 2010- tragikomédia magyar módra

Nem szoktam politizálni, olyan szinten nem, hogy azt sem tudom már ki kicsoda. Szavazni sem mentünk el. Oh, nem nem azért, mert nem tudtuk kire akarunk, hanem mert rossz idő volt, s jó messze van a szavazóhelyiség, s nekem meg két kismanóm, akiket sem itthonhagyni nem lehet, sem ilyen időben gyalogtúrára vinni. Annyit nem ért meg. Mondom én....
de EZT nem lehet most szó nélkül hagyni. Az tuti, hogy egy világ röhög rajtunk. S meg is érdemeljük. A kutyát nem fogja érdekelni, hogy a narancs került hatalomra (tegnap dobtam ki vagy 1.5 kilót, mert mi ilyenkor már utáljuk) az lesz a fő téma, hogy milyen jól MEGSZERVEZTÉK! Gratulálok nekik. A másik akiknek gratulálok az a sok ezer ember, akik képesek voltak végigállni hosszú órákat, hogy szavazhassanak. Kitartóak, s elvetemültek. Én max 5 percet bírtam volna, a férjem 2-t, s utána jobb ha kicsit távolabb áll mindenki. :D
Szóval trgaikomdéia a köbön. Én végigröhögtem, néha végigbosszankodtam, meg hüldeztem. 10kor minden pasim elment aludni, így (szerencsére) az összes tv-s szoba foglalt lett. SZERENCSÉRE!!! Nekem ennyi untig elég volt.

Szóval akkor most jön a kánaán, még negyed óra van addig. Vagy csak reggel 8kor kezdődik??? Biztos pikk-pakk megoldódik minden. Végetér a gazdasági válság. (amihez a magyar kormánynak nem sok köze volt, de ne szídjuk már az amcsi bankokat, fogjuk a nyuszira. biztos mindenki dőzsölni fog. Vagy csak a romák meg a 20 gyerekesek??? Khm, előbbi nem nagyon lehetek, az utóbbira is még gyúrnom kéne. Egyébként Pécel fideszes. nagyon. egész utca az. Csak mi nem. :)

Politikai blog lezárva, kommentet meg nem kérek, csak leírtam magamnak amit akartam.

Jah, s sokkal jobban jártunk volna, ha inkább a költészet napjára gondolunk, kis József, Petőfi, Radnóti, Ady. Komolyan, nem jobb a dumájuk, mint Orbáné, Vonáé...?
A tvknek is lehetett volna annyi eszük, hogy ha már úgyis meg lett hosszabbítva a nagy érdeklődésre való tekintettel a kampánycsend, akkor a "ba...uk el az időt valamivel", lehetett volna némi költészeti megemlékezés. Ragadjon már valami jó is a népre.

3 megjegyzés:

latinka írta...

Végre valaki,aki szintén úgy gondolja,hogy "meszentségtelenítették" a költészet napját! :)))

judit.6 írta...

oh, azon már a kiíráskor kidühöngtem magam, hogy van képük éprilis 11-re tenni egy ilyen ... dolgot. Jó hog ynem húsvét vasárnapra tették. Bár ateista lévén nekem ez jobban szentségtörés. József Attila forog a sírjában. :(

Ma meg tovább dühöngtem. Én baranya megyei vagyok, azon belül is komló körzetéhez tartozik Hosszúhetény. No ott még lesz 2. forduló, de a mostaninak a "nyertese" narancsos paraszt. Régi komcsi a pasi,aki valahog ymindig oda teszi a hátsó fertáját, s mellette annak nyal, ahova éppen kell. S a saját anyját eladná bagóért. Korábban már töltött be pozíciókat Komló városában, s több fegyelmije, megrovása van, mint egy nevelőintézet tanulóinkat együttvéve. Félreértés ne essék, nekem most nem a fidesszel van bajom (van azzal is, de az nem téma), hanem ezzel az alakkal. S egy ilyet megválasztanak. egy nyamvadt járdát 700millióból csinltak az ő aláírásával. negyedébe ha került. pfffú, ilyenkor nyílik ki a bicska a zsebemben. Azért megkérdezném a komlóiakat, hogy tudják-e kire szavaztak, vagy csak behúztak két egymást metsző vonalat, mert ez a pasi indult a fidesz színeimben, s az már jó. na beveszek pár nyugtatót. :(

latinka írta...

Látod,Judit,ezért forog az én gyomrom a politikától. Nekünk,kisembereknek teljesen mindegy,ki ül ott. Mindegyik a saját gesztenyéjét sütögeti. Szegény Popper Péter,aki éppen ma halt meg,mondta,hogy kis hazánkban nincsenek olyan politikusok,akik tényleg a köz érdekében tevékenykednének,mert ha valakiben felfedezik ennek a törekvésnek a szikráját is,azt azonnal "kinyírják":((