2009. szeptember 27., vasárnap

Adritól....




Van még egy súlyos elmaradásom... (mostanában csak azom van.. wwáááá.)



Adrinál én voltam a szerencsés, aki megnyerte a névnapi játékának a fődíját. Jött is a csomag, a kincsekkel. Kaptam egy nagyon aranyos kincses ládikót, ami tele volt apró csecsebecsékkel szám szerint 4 kis színes fa pillangó (öntapis) arany és ezüst fonal. (amimost életmentő, mert nem kell kotornom a szekrényemben az arany után.. (esküvői képeslapra gyűrűnek. :) s két féle méretű gyöngy... De kaptam még két kitet is. Egy nagyobbacska libás kerettel és eg ymini permin kutyusos...



Adri nagyon szépen köszönöm az ajándékokat. Sokkal többet kaptam, mint adtam... bár a szívemet is belehímeztem a törcsibe meg a képeslapba. :)



képekben....(bocs: éjjel 11kor kis lámpánál jobbra nem futotta. :)



Nincsenek megjegyzések: