2009. szeptember 23., szerda

Elcsábulok??? :)








Elkezdtük forgalmazni a Via gobelineket. Hát szerelmetes pillantásokkl válogattam őket. Meseszépek. Régebben (vagy 10 éve) sokáig (hosszú éveken át) gobelineztem. Aztán jött az új szerelem a kereztszemes, s a gobelinekre rá sem néztem. Van még a szekrényemben néhány félkész, meg el sem kezdett... talán egyszer... (majd nyugdíjas koromban. húúú, hogy én mennyi mindent tervezek akkorra.... aztán ha így emelik a nyugdíjkorhatárt, akkor meg sem élem. :( )











Van pár kép, amin nagyon gondolkodom, hogy meg kéne csinálni. :) egyenlőre ellenálltam a csábításnak, s eljuttattam zsuzsához a pakkot, ott legalább biztonságban van tőlem. :) ... Mit nem adnék még pár kézért, fejért, vagy egy időgépért. :) Vagy ami volt a harry potterben a hermionénak az az időnyerő vagy micsoda. Tök jó lenne nem??? :) este visszapörgetnénk, s lenne akár 3-4 óránk is hímezni. :) Ja, ma már a bökésig is eljuttam. Ravasz mód délelőtt a kertbe vittem a fiúkat, s míg ők homokoztak, motoroztak "füvet nyírtak", ölték egymást, addig én böködtem. Igaz sűrű felugrálások közepette.... de az ember ne legyen telhetetlen. Még a végén el is készülök határidőre az albummal. :) vagyis a rávaló képpel. Közben bőszen mormolom az imákat (pech, hogy egyet sem tok rendesen), hogy ideérjen legalább 6-7-re a készlet, mert abban van néhány tartozék, amit jó lenne ráeszkabálni. Ilyen pl a picike kulcs.
szóval hajrá hajrá a DImensions felé.... küggyétek má kishazánkba. :)

2 megjegyzés:

Kriszti írta...

Örülök, hogy ma már jobb a hangulatod. (Ma én vagyok magam alatt. :( )

Reméljük, hogy ideér a készlet.

Az az elefánt szíven talált.
Kb. 20 éve én is gobelinnel kezdtem, de csak pár kis kép készült.

judit.6 írta...

na erre mondják, hogy em minden az aminek látszik. ma mondjuk már tényleg jobb,de tegnap mikor ezt írtam csaka lexarom tablettám vettem be. :) előtte kidühöngtem magam zsuzsának. :) ő votl a siratófal. szegény...
az elefánt az nekem is nagggyon bejön, de a virágok.... azok valami csoda.. s akkor még a tigriskölyköket nem is mutiztam. na de ma éjjel kúsznak fela honlapra, csak még filózok hova pakoljak...
egyébként hát az a 10 év, nekem is a 20hoz van közelebb. :) ;)