2009. október 20., kedd

Az eszem megáll!!!!

de most tényleg...
Minap olvasom a bestben, hogy most ért véget egy amerikai szimpla átlagos család "pedofil-botránya", melyet néhány kádban fürdőző lánycsemetéjüket megörökítő (18 hós 2 éves meg 5 éves) fotó, egy túlbuzgó filmelőhívó, egy kontár és szintén túlbuzgó nyomozó, s a nagy amerikai káosz okozott. Merthogy anyuci meg apuci lefotózták a fürdőző csemetéket, melyet elő is hívattak volna egy akármilyen cégnél, ahol egy dolgozó feljelentette őket. .... supppp. ezekután elgondolkodtam, hogy a gépemen lévő fürdőző srácaimat megörökítő képet most gyorsan töröljem le, mert jönnek lefoglalják a gépet meg a kölköket. Jesszusz mária. Azt meg már el sem merem árulni, hogy mindig együtt fürdenek, sőt néha apjukkal néha velem. Sőt meg is szoktuk őket mosdatni....
na engem a dutyi vár, ha holnap este nem lennék, akkor lecsuktak...

az agyam eldobom.... :(

6 megjegyzés:

Móni írta...

Hát ez nem semmi!!! Szörnyű, hogy mi mindent összehordanak itt az újságok, és csodálkozunk, hogy ha nem őrülünk meg.

judit.6 írta...

Ami durva, hogy ez megtörtént. Tehát nem az újságíró a túlbuzgó.... valahogy nem érzem magam pedofilnak, mert lefotóztam a saját két kölkömet lubickolás közben. Ha le is kamerázzuk, az már erotikus film???

Anzso írta...

Szia
Ez az amerikai szemlélet Nekem mikor itt volt egy amerikai ismerősöm teljesen kiakadt hogy a gyerekem bejött a fürdőszobába amikor fürdöttem mert épp akkor akadt neki fontos mondanivalója és hogy én a 10 éves gyerekemhez bemegyek mikor fürdik!

Zsuzsa írta...

Pedig az amerikaiak állítólag lazák, lezserek. Ezek szerint mégsem! Hát én is bemegyek a 17 éves fiamhoz, a fürdőbe, ha nagyon muszáj, de nem azért, hogy megnézzem, hogyan mossa meg a... Sőt, fordítva is igaz, de nagyon aranyosak a fiúk, mert úgy jönnek be, hogy nem bámulnak, hanem tényleg csak egy kézmosás erejéig, mondjuk WC után, és ők jönnek zavarba. :) Jó, mondjuk ezeket nem fotózzuk le, de akkor ezek szerint mi sem csináljuk jól! :D :(

N. Adri írta...

Lehet, hogy le kéne vennem iwiwről Bence pancsizós képét? :-))

Zsuzsa, pont az a röhej, hogy az amerikaiak nagyon álszentek és prűdek, nekem van amerikai ismerősöm és ő mondta, hogy náluk az is elképzelhetetlen lenne, ami pl. a Jóbarátokban van, hogy együtt lakjon sok fiatal férfi és nő. Csak ha házasok, nincs olyan, hogy a pasimmal meg a barátnőmmel, meg annak a pasijával egy albérletben lakok.

judit.6 írta...

úgy látszik akkor nem velem/velünk van a baj. Ja-ja álszentek... sosem csíptem a nagy amcsi szemléleteket.
Nekem kicsit fura volt, mikor voltam anno viktoréknál 19 évesen, s viktor simán bement a fürdőbe, mikor az anyja fürdött. Kézmosás, s rá sem nézett, de akkor is lestem, igaz meg sem mukkantam. Hozzám azért apám nem nyitott be. Viszont bugyi melltartóban már elflangálok előtte. :) Nálunk a fiúk még kicsik, így nem különösebben zavar, hogy bejönnek-e vagy sem, sőt többször együtt fürdök belük. ádit foom az ölemben... kicsit állszentnek tartanám, ha most elkezdenék előttük csak és kizárólag állig felöltözve mutatkozni, mikor ádit még 3 hónapja szoptattam, alex meg nézte. vagy az is perverz??? :)

zsuzsa: pont ezen filóztam, hogy megírjam-e... ugyebár én még meg is mosom nekik, mert egy 1.5 éves meg egy 3 sem még csak fogdossa. (de azt non-stop, ahogy előkerül..) pasik