2009. november 13., péntek

+

csakazértis írok most egy jobbat, no nem fogom az optimizmus világcsúcsát megugrani, de azért bebizonyítom magamnak, hogy nem hagyom magam elemésztődni... vagy mi. (jó erős fogalmazási zavarral küzdök, ez is kiderült ma. Szegény Fekete tanárúr, imádott magyartanárom most fogná a fejét, mivé lettem... s akkor még a helyesírást nem is nézte. :)

No, több jó is van, de egyszerre egyet. A jót meg kell becsülni, beosztani. :)

S most a boltról írok JÓT, ha már az előbb a pokolba küldtem. :)

Megkeresett privát anita hogy csinál a blogján egy játékot, s hogy azt találta ki, az egyik nyeremény egy vásárlási utalvány lesz a mi boltunkba. Nagyon aranyos tőle. Egészen meghatódtam, hogy ránk gondolt, holott vele még nem épült ki szorosabb kapcsolat. igen, ezt tőle egyfajta elismerésnek, bóknak veszem. Főleg ma. :) S ha már ő így ránk gondolt, nem lehetünk teljesen hálátlanok, így a délután egy részében agyaltam, hogy mi legyen a plussz amit mi hozzádobnánk a nyereményhez. Aztán valami elterelte a figyelmem, így pár gondolat után abbamaradt az elmélkedés. Valami apróságra gondolok, egy ollóra vagy ilyesmire és hogy egy évig mind a nyertest mind anitát törzsvásárlóként kezeljük. (ergo ingyenminták és kedvezményes ár) Most anyagi válságom közepén többre nem futná. De azt gondolom így plussz felajánlásnak azért megteszi. (vagy ha nem olló, akkor egy karis akasztó, vagy valami...)
S persze még majd lesz más nyeremény is tőle. Talán készít valamit. Nem tom... de így elég szép kis nyereménycsomagnak tűnik!!!

még azon agyalok, hogy ÉN játszhatok-e??? Merthogy a kisfiának szeretne összehozni egy 15*15cm-s blokkokból álló falvédőt. Amihez a játék keretében hímeznénk a kis blokkokat fiús mintával. Mondjuk időm szokás szerint mint a tenger.... he-he... na még erre is aludnom kell párat. (jó lenne ha engem húzna ki, nyernék magunkhoz egy törzsvásárlóit. :)
na mégegyszer a link, hogy odataláljatok:
http://anita-alkotok.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések: