2009. november 13., péntek

Megbántam

vannak olyan napok amikor az ember azt is megbánja, hogy megszületett. Hát ma délutántól én is ilyen állapotban vagyok. Ha a megszületésemet nem is, de a honlapon lévő játékot MOST bánom. Mert olyan nem létezik, hogy mindenkinek minden megfeleljen, én hülye meg mindenkinek meg szeretnék felelni. Ráadás hibám, hogy ha valamit leírok azt gondolom a másik is úgy fogja olvasni, ahogy én leírtam. Aztán jön 90 aki úgy olvassa, s jön 10 aki meg kiforgatja. Persze ilyenkor lehet elgondolkodni, hogy mit feltételezünk a másikról, vagy hogy mi ezt milyen helyzetben hogyan írhattuk volna. S ugye a régi nagy bölcsesség: utólag mindenki baromi okos. ja-ja én is.
Van amiben hibáztam. Jujjj, szoktam, nem is ritkán. A végén kiderül hogy mégiscsak ember vagyok. (csak félig terminátor. :) na ezt a "viccemet" páran értik páran nem, de odase neki) Hibáztam, bocsánatot kérek, javítom a hibát. Megtörtént. Szánom-bánom miegymás, még akkor is ha 90 nem vette hibának csak 10. (miért kell nekem annak a 10nek megfelelni?? ez is az én hülyeségem) Meg az is, hogy tudom olyan is olvassa ezt aki a 10-ben van. :) :) :) De leírom, mert el lett rontva az egész estém, mert az egész éjjszakám, amit most meló hijján (jah ilyen is egy évben két nap van) az egyik rr-re akartam fordítani ezzel ment el. Mert úgy érzem azért én is kaptam sértést dögivel. S mert én tudok bocsánatot kérni (megjegyzem élőben piszok nehezen, szinte leharapom a nyelvem), de aki engem bánott meg, az nem. Mert én nézzek magamba, de ha mástól kérem ugyanezt, oh az luxus. Én magamba néztem, tudom mit rontottam el, más ezt miért nem tudja megtenni??? Persze nehéz, baromi nehéz. De néhanapján célszerű, mert ahogy én nem vagyok tökéletes, (sőt határozottan a tökéletlenek közé tartozom) úgy más sem az.

Jah, nyűgös vagyok. Igen, beszakad a fejem, s azt írom amit gondolok, nem amit más olvasni akar. Ez van. Ilyenkor szokott laposkúszni körülöttem mindenki, szerncsére most alvás van. (he-he, zsuzsa meg elkúszott lapost már korábban, mikor őt kezdtem szekírozni. :) jah, mert az is a hibám hogy ilyenkor a fakilincsbe is belekötök, hogy miért úgy áll ahogy. :) (tudjátok mi a jó tulajdonságom??? hogy tudom a hibáimat. azért az sem rossz. :) igen: a hülye stílusom is bele tartozik, meg az élőben "gyilkos poénjaim".

.....Mert csak nem zajlott le még a játék vége is normálisan. Mert mindig van aki megsértődik. Mert megbeszéltük, de valahogy én jöttem le hülyének. Mert az ember eljut addig a pontig, hogy na itt telt be a pohár. Hát nálam ma ki is csordult. Áh, önmagában nem akadnék ki, csak az elmúlt napok eseményeire ez még rájött. Az utolsó csepp a pohárban. Ami nem csepp volt, hanem vagy 5 korty, de ez már részletkérdés.

ma este ott tarottam, hogy na akkor eladom a boltot. Mert csak a nyűg van vele. Mert benne van közel 2milkóm, s mert úgymond nyereség még nincs. Az egy dolog hogy szeretem, s hiányozna, meg ennek köszönhetek egy csomó kedves ismerőst. Ma ez sem rúgott labdába. Olyan ideg voltam, hogy ezek apróságok voltak. Aztán nem szóltam senkinek hogy eladom, mert van egy futó projectünk. Csak ezért. Most már tudom, hogy utólag hajaj, de bánnám.. Mert hiányozna, az összes nyűgjével együtt. Mert szeretem csinálni. Mégha néha baromi nehéz is. Mert hiába lenne időm aludni 5 óránál többet, üres lennék nélküle. nem is a bolt nélkül, hanem a lányok, asszonyok nélkül, akiket előtte nem ismertem, de ezáltal mára sokkal baráti kapcsolat lépett fel. Még ha csak virtuális is. (bár van akivel személyes)

Most azt mondom, hogy soha többet. Aztán biztos alszok rá párat, a sok gond eltörpül, s eljönnek a jók.... úgyhogy talán a bolt marad, s talán lesz tavaszi kiállítás is. De most minden csak talán.

Oh, fogok még kapni hideget-meleget. A stílusomat is valszeg sokan nem bírják elviselni. De ma úgy döntöttem, hogy mindenkinek nem felelhetek meg. Hiába is akarok. A szándék megvan. Valahogy még mindig nem érzem magam rossz embernek. Csak egy szerencsétlen baleknak, aki bármihez nyúl, abból jól nem jöhet ki. S most IGEN pesszimista vagyok. Tudom, de ma hadd legyek az. Főleg itt, a saját naplómban. Majd honap nem leszek pesszimista, de az még oly messze van.

Azért történnek ám jó dolgok is. Még ma is. S azért látom is, csak most nem akarom látni. Majd holnap, kevésbé fejfájósan, kevésbé hülyén és pesszimistán. :)

S ma akartam bejegyzést írni csak nem ilyet. Hanem JÓT. de most ez jutott.
A fejfájás meg a remegés az még nem halálközeli állapot ugye?? ha nem, akkor holnap még jövök, csak előbb éjjelre újrainstallálom magam. Összeomlott a rendszerem. (pedig nem is win alatt futok) egyébként ennek a sztorinak is van jó oldala...
1. fáj a fejem, ami nem rossz, mert legalább arról tudom, hogy még megvan.

2. sikerült kimosni régóta porosodó könnycsatornáimat.

3. a végére tök jól eldumáltunk Anikóval. Mert bármennyire is úgy tűnik nem haragszom én rá, sőt megértem őt. S mégicsak száz éve ismerjük egymást. Mégha csak felszínessen is... csak nick-ként. Bár arra emlékezett hogy utoljára mikor talizunk Alexszel voltam terhes. Ergo jó 3 éve.... :) Elnosztalgiáztunk. :)


Hogy kire haragszok?? Hát magamra. :) Mert minden xaron fel tudom húzni magam. Na jó, azért két dologgal megbántottál ám: tudod- az e-mailcímes dolog, meg a posta-talis dolog. Én jószándékúan vagyok ilyen lökött. (abnormális?? )

5 megjegyzés:

latinka írta...

Judit,ennyi élettapasztalattal már tudnod kellene,hogy bármit is csinál az ember,olyan nem lesz,hogy mindenkinek megfeleljen. Szerintem nem is kell. Nekem nagyon sokáig tartott,amíg eljutottam odáig,hogy ne az érdekeljen,hogy másnak mi a véleménye rólam. Mindig arra gondolok,hogy nekem is megvan róla...
Tudom,mindez nem vigasztal téged,de gondolj azokra,akiknek örömet szereztél a bolttal,a játékkal stb....

Rain írta...

Szia!

Nagyon sajnálom, hogy ennyi bosszúságod volt/van a játékkal :(( Szerintem jó ötlet volt, sokan örülnek hogy részt vehettek benne, köszönjük!!

csibe írta...

Judit, ne szomorkodj!! Én is csak arra hívnám fel a figyelmed, amit latinka is mondott: nagyon sok lánynak-asszonynak szereztél/szereztetek örömet a játékkal, meg úgy általában a bolttal. És ez a fontos.
Amúgy meg én kifejezetten csípem a stílusod, bár igaz, hogy nem szeretnék a haragosod lenni :D ;)

Zsuzsa írta...

Nem is kúsztam laposkúszásba... illetve akartam, csak aztán elkezdtünk másról beszélni/írni, és itt ragadtam éjjel sokáig... reggel elég nehezen is keltem fel hajnali negyed 6-kor. :p
De köszi, hogy észrevetted, mert tényleg ilyen vagy, hogy ilyenkor még az élőfába is beletudnál kötni, viszont, ha lehiggadsz, akkor már lehet veled is beszélni (lásd ma este). Csak ki kell várni a megfelelő időpontot, és nem tovább húzni az amúgy is felhúzott idegszálaidat. Ezért akartam laposkúszni, nehogy rosszul jöjjek ki belőle, tudod, csak védekezés. ;)
Ismerlek már pár éve! :D

judit.6 írta...

áh, ma már csak röhögök. Egy apró dologra húztam fel a szemöldököm, majd bevettem honlapunk felett lévő isteni mivoltomat, s moderáltam. Sajna felét nem lehetett. PEdig az eleje nagyon tetszett a kommentnek. Meg van nekem bocsátva. Addig már persze ne menjünk, hogy tőlem is bocsánat legyen kérve... oh dehogy. de nem érdekel, erre szoktam mondani, hogy az ember ilyenekkel minősíti önmagát. A továbbikaban sehol nem fogok egyetlen szót sem ejteni a témáról.
Latinka: tudom-tudom, hogy ne tudnám, de a szándék azért megvan. Vagy volt, de ha minden erőfeszítésem hiábavaló, s a kákán is a csomót keresik, akkor már nem tok mit csinálni... szóval tényleg beletörődöm... Persze az vígasztal, hogy sokan küldték most is a kedves, vagy totál ledöbbent priviket. S ezért nem ugrom a dunába. (bár nincs olyan messze, mármint a duna.. az ugrás igen. )
rain: tudod, állítólag téged is nagyon bántottalak. Szerintem meg egy levélben letudtuk, s részemről már el si felejtve. csak annyi maradt, hogy a pasik néha furán értelmezik a "kedvünkbe járást". :)
csibe: tudtommal nincs haragosom. Olyan vagyok, akiben fel megy a pumpa két perc alatt, aztán ennyi alatt le is, s pár nap múlva már azt sem tom miért voltam mérges. :) Amúgy meg örülök, hogy te a "90hez tartozol" (mondjuk a 10-be tartozók közül csak egyet tudok, de azért tuti van még... )
zsuzsa: no comment. :)