2009. november 5., csütörtök

Semmi sem az aminek látszik???

Imént jártam az xszemesen, ahol egy levélke várt. Megszeppent sorok, tudom, hogy nem illik más privát levelét közzé tenni, de mivel ez magyarázatot ad mindenre, így megteszem.

"Szia!
Most nézem a honlapon a könyvjezős galériát, és döbbentem látom, hogy mi van ott.. Páromnak meséltem a játékról, sőt, őt kértem meg hogy szavazzon, mert én nem tudtam dönteni, annyi szép alkotás érkezett. Erre ő meg nekem akart meglepit vagy nemtudom, de nagyon elszaladt vele a ló. Kérlek, hogy az enyémre érkezett szavazatokat ne vedd figyelembe, vagy vedd is le a képpel együtt.. Nagyon sajnálom, nem akartam bekavarni Pedig kíváncsi lettem volna, hogy mennyit szavazatot kapok, de így sose tudom meg. Vagy te látod, hogy milyen címről jött a szavazat?Mégegyszer rettentően sajnálom a dolgot. "

Biztos vagyok benne, hogy nem olvasta amit írtam, s nem tudta mi folyik. Abban is biztos vagyok, hogy őszintén írta amit írt. S nagyon-nagyon boldog vagyok, hogy bebizonyosodott, hogy nem arra érdemtelen embert kedveltem meg. repes a szívem. :) (most megadtam a blogom elérését neki, én ugyanis szintén nem tudom az övét. pedig jártam már nála esküszöm. :)
Válaszlevélben megkérdeztem, hogy leszedjem-e a képet, ha azt mondja igen, akkor csendesen minden cécó nélkül fog eltűnni a képecske... ekkor már csak egy kép fog "túl jól állni", hogy azzal mi legyen a gazdájára bízom. Töredelmesen bevallom nekem nem ez a két kép a favorit. Sőt, több könyvjelző is sokkal jobban tetszik.
Szóval talán a verseny még koránt sem dölt el....

5 megjegyzés:

N. Adri írta...

Épp most akartam írni, ami lemaradt az előző bejegyzésemből - Judit, neked elküldtem e-mailben is - hogy ha én nyerném meg, akkor a nyereményem felajánlom annak, aki a "kevés" szavazatot kapott könyvjelzők közül a legtöbbet kapja. Azt hiszem, ez így becsületes. És örülök neki, hogy mégsem a másik könyvjelző "gazdájával" van a gond!

wot írta...

A pasiknak néha egészen különös elképzelése van arról, hogy mi minek örülnénk. :)

Örülök, hogy ez a probléma is megoldódni látszik!

evikusz írta...

Micsoda fordulatok! :D

Örülök, hogy minden rendeződött!

Én mondjuk Rá szavaztam, megmondom őszintén, a sárkányok a gyengéim :)
Ezek a sárkányok meg aztán főleg, egyszer kihímeztem az egyik "tesóját". (Amíg ez fel nem került, a másik sárkány volt a befutó)

Ezért aztán (tudom naiv vagyok) azt gondoltam, hogy azok a szavazatok "igaziak" :)

Na jó, befejeztem :D

Most én is örömködök, hogy mégiscsak minden rendben!

Unknown írta...

a két kép le lesz szedve. (perceken belül) s mennek vissza 0-ával. :)
A fődíjat nem nyerhetik meg, de a többit még igen. (hátha fortuna is megbocsát. :) :)

Hát jah, a pasik néha nem tudják mivel tesznek jót--- rosszat.

Szeritnem a férjem is megtette volna nekem ezt a kis "szívességet", s vérig lenne sértődve, mikor elküldöm.... (afrikába)
Evikusz: naív vagy. :) :) ennyire még én sem.. holott én is sokat álltam sorba érte. :)

Móni írta...

Szia!
Kukk be hozzám, vár ott rád valami! :)