2010. február 14., vasárnap

Kreatív blogger dj!



Én is megkaptam a kreatív blogger díjat. Hárman is gondoltak rám, igazán repes a szívem. Megkaptam: Mónitól, skorpiócska-anditól és lidérckétől is. KÖSZI lányok.
Szóval most el kellene árulnom magamról 7 dolgot.
1. Arachnofóbiám van. Ami nagyobb egy gombostűfejnél, s 8 lába van, az közellenség.
2. Életem első 13 évének minden nyarát egy balatoni bányászüdülőben töltöttem boldogan. :) (mamám ott dolgozotT nyaranta, ő volt a főnök jobb keze. Én meg 3 hónaposan már fürödtem a balcsiban.
3. Megtanultam anno kötni meg horgolni még 11-12 évesen, de mára mindent elfelejtettem, nagy vágyam, hogy valaki ismét megtanítson. Sajnos a nagyim aki tanított már 6 éve eltávozott közülünk. (jesszusz, olyan mintha tegnap lett volna)
4. Ciki, de semmilyen növény nincs a lakásunkban. (kint igen, ablak nyáron virágzik, meg a kert is)
5. Képtelen vagyok meginni a keserő dolgokat. kávé, tonic, sör szóba sem jöhet, egy korty után ugrál a gyomrom.
6. Szilveszterkor (sőt még az esküvőmön is) gyerekpezsgővel koccintotunk. :) Vagy 10 éve nem ittam egy korty szeszesitalt sem. :D
7. Télen csak teát vagyok képes inni. Nyáron meg csak vizet. :D A többi le sem megy a torkomon.

nem túl érdekfeszítő, de most ennyire tellett.

+ egy gondolat a tegnapi "kérdőívhez". Mint feltűnt nálunk mást takar a "rossz szokás", mint akiket olvastam. A rossz szokás felénk: körömrágás, hajtincstekerés, orr fül babrálása... egyebek. Amire többek válaszoltak, az nálunk "rossz tulajdonság". (türelmetlenség, hirtelen harag, örök késés, etc) (no az nekem is van dögivel)

most hirtelen nem tudom ki nem kapott kreatív blogger díjat... :(
kriszti, adri, csibe?? ti kaptatok már??? ha nem, akkor a tiétek!.

Nincsenek megjegyzések: