2010. február 23., kedd

Nyertem, miegymás...

Nyertem, nyertem.... majd leestem tegnap éjjel a székről, de a szívverésem tuti megállt egy pillanatra, mikor a saját nevemmel néztem farkasszemet Jutus honlapján. Nyertem nála egy sálat. Remélem idén már nem kell hordanom, de jövőre jól fog jönni. :) S ugyebár én se horgolni se kötni... (valaki megtaníthatna, bár "felszerelésem" sincs)

Huh, olyan rövid nekem ez a hónap. (s még fánkot sem sütöttem) mindjárt hó vége, s még nem fejeztem be a februári "fejezzük be együtt" könyvjelzőmet. Rr-ezek. Majd hétvégén mutizok is. Mert most félrepakolódnak kicsit.

Pénteken megjött a boltba a DMC fonal is. Egyenlőre csak a spéci fonalakat tartjuk (osztottszálúból) metál, foszforeszkáló, csillogó, antik, multicolor... ilyesmi. Ez utóbbi már feltöltve (ráment egy rakás időm) a többi még vár a sorára. A multicolorokba beleszerettem, nagyon-nagyon. http://xszemesbolt.hu/kategoria/dmc_color_variations.html

Ma voltunk az okmányirodában a picivel. Szerencsére hamar végeztünk, egy ember volt előttünk. S Ádi is igazán nyugiban volt, elücsörgött, elnézelődött. Az apropó a látogatásnak, hogy vagyunk olyan vakmerők, s át akarjuk tenni pénzintézethez (a MÁK-tól) a babakötvényét. Ehhez kell szül any. kiv, lakcímkártya, SZEMÉLYI!!!, adókártya és családi pótlékos igazolás a MÁK-tól. No a kérdéses Személyi-t csináltattuk ma a picurnak. Csak EHHEZ kell. s 3 évig jó. S csodálkoznak, hogy milyen kevesen kérik ki a MÁktól a babakötvényeket. Így??? Hát én nem csodálom. Egy rakás papír, szaladgálás. Mi azért akarjuk, mert alex-é is ki van véve, s havi 2ezret még kap rá, ami kamatozik, meg állami támogatásozódik... 18 évesen talán lesz egy kis zsebpénze belőle. :) Majd elmennek belőle nyaralni. :)

Nincsenek megjegyzések: