2010. február 26., péntek

Szülinapi játék


Születésnapi játékot hírdetek. Nem, ez nem blogszülinap, hanem a sajátom.... khmmm, a 31.. (oh, de én még csak 21-nek érzem magam. Maximum, férjem szerint inkább 5nek tűnök néha. :)
A játék menete:
A lényege a szokásos, hagyj itt egy kommentet, s tedd ki a blogodba a képet, illetve a blogom linkjét. Ha ezt megteszed a neved egyszer a "kalapba kerül".
Szeretnél több esélyt??? Amennyiben a fenti mellé még rendszeres olvasóm is vagy, úgy dupla esélyt kapsz a sorsoláson.
Ha már szülinap esetleg küldhetnél is nekem valamit. Nem kell készíteni semmit, nem kell postára szaladgálni) Van pár dolog, ami régóta izgatja a fantáziámat, ezekhez szeretnék segítséget, mintákat kapni. Ezek: Atalie szívecskék, bármilyen multicoloros minta, baktus (ez kötés) illetve az "eperke "néven illetett dísz, és a tököcske "párna". Ha ilyesmiket küldesz nekem az e-mailemre (judit006 kukac gmail pont com) akkor kapsz még egy esélyt a sorsoláson.

Hogy mit adok?? Egy kis csomagocskát, keresztszemes munkámmal, gyöngyös díszecskét, meg ami a kezembe kerül. Ha sokan jelentkeztek, akkor két (v. több) nyertest is húzok.

A jelentkezési határidő (tehát amíg itt kommentet hagyhatsz, mailt- küldhetsz, etc)
2010.03.05 éjjel 11 óra Ez után valamikor sorsolok éjfélig tuti meglesz a blogbejegyzés a nyertessel. Aznap van a szülinapom. :) Hadd örüljön más is.

35 megjegyzés:

N. Adri írta...

Szia Judit!
Örülök, hogy én lehetek az első, aki jelentkezik a játékodra! A dupla esély már megvan, megcélzom a triplát is, bár inkább csak azért, hogy legyenek szép mintáid (sajna a kötéshez és a többihez én nem tudok hozzászagolni, így marad a multicoloros minta)
Előre is boldog szülinapot!

N. Adri írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
N. Adri írta...

Bocsi, véletlenül duplán sikerült megjegyzést írnom, ezt töröltem ki. :-)

Teca írta...

Szia Judit! Isten éltessen! :)

latinka írta...

Boldog-boldog szülinapot,Judit!
( nem is tudtam,hogy Te is Halak vagy:))

Ledorka írta...

Isten éltessen sokáig! :* A 31 még nem kor... :)
http://oltogeto.blogspot.com/2010/02/judit-jateka.html

bemka írta...

Isten éltessen kedves Juditka!

Kriszti írta...

Szia!
Előre is boldog szülinapot!

Írok mailt is. :)

http://krisztihorvath.blogspot.com/2010/02/van-kedvetek-jatszani.html

Lilang írta...

Boldog szülinapot!

Móni írta...

Előre is nagyon sok boldog születésnapot kívánok! :) Mail megy mindjárt, a nap folyamán pedig a blogomra a felhívás! :)

Mária írta...

Szeretnék veled játszani! Ugye lehet?
Előre is boldog születésnapot szeretnék kívánni neked immár rendszeres olvasóként is!

Jutka írta...

Sok,sok boldog szülinapot!!:-)

Jucus írta...

Először is én is sok boldog szülinapot kívánok Neked! Máris rendszeres olvasód lettem és örülök, hogy Krisztitől idetaláltam. Én megnézem azokat az Atalie szívecskéket Neked!:o)

tipikos írta...

Én is boldog-boldog szülinapot kívánok! Szívesen játszanék veled!

judit.6 írta...

Köszi lányok!!! Örülök, hogy már ilyen sokan jelentkeztetek. Kaptam szépszámmal mailt is. ezeket majd éjjel néézegetem meg, most vacsizunk (kisűlt a pizza)
Igen Magdi én is halak vagyok. :)

Cinella írta...

Nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok! Szeretnék jelentkezni is a játékodra. Amiket készítesz azok mindíg nagyon tetszenek, ezért remélem Fortuna is mellém szegődik! :-)

Szegusz írta...

Nagyon boldog szülinapot kívánok!!

Jutus írta...

Előre is nagyon boldog születés napot kívánok!!!
Eleget tettem a feltételeknek én is!:)http://kisjutus.blogspot.com/2010/02/jatek-juditnal.html

Bogi írta...

Előre is boldog születésnapot! :)

petitange írta...

Most találtam Rád, és szeretnék én is nagyon BOLDOG SZÜLINAPOT kívánni Neked sok-sok szeretettel! :)

vivien-zsofia írta...

jelentkezem a játékra :D boldog szülinapot, tök kedves hogy a te szülinapodon másnak adsz:D

Vike írta...

Boldog születésnapot kívánok! Jöttem én is játszani a csábító nyereményért. Bejelentkeztem rendszeres olvasónak is.

judit.6 írta...

köszi csajok a sok-sok jelentkezést, sokan 3szor is részt vesznek a sorsoláson. :)
Bemka: nálad nem láttam a blogban kitéve a játékfelhívást!!!

Ukka írta...

Hi Judit!Great giveaway! I hope I can take part in this candy?I am a follower and I put a link on my sidebar
Greetings from Russia,
Ukka

*kateee írta...

Szia!
Itt is Boldog Szülinapot Kívánok neked!
kitettelek nálam is :)
http://kateee77.multiply.com/journal/item/92/92

Bernadett írta...

Eloszor jarok nalad.Mar elegge elkestem,de azert szeretnek reszt venni a jatekodon.:0
BOLDOG SZULETESNAPOT.:)
Betti

Newsee írta...

Boldog születésnapot!!! Az ember ilyenkor fiatalodik a 3. X-en felül, tehát Te is ;-)

Polly írta...

Boldog szülinapot kívánok!

Kryx írta...

Boldog szülinapot neked! Küldtem emailt! :)

Eszti írta...

Boldogságos Szülinapot Neked!

Most találtam a Blogodra, már milyen nagyok a fiúk, hogy szalad az idő!

Esztipiros

Tündérke írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok! :-)

rozandi írta...

Még az utolsó előtti pillanatban szeretnék csatlakozni a csapathoz, és boldog szülinapot kívánok!

Szegedi lány írta...

Nagyon sok boldog születésnapot kívánok én is! És ami fontos nagyon jó egészséget, teljesüljön minden kívánságod!
A képet is kirakom bár már mindjárt lejár a határidő...
Sok-sok puszit küldök ezen a jeles napon!

Monika írta...

isten éltessen,boldog szülinapot kívánok!!!!!Végre,hogy van egy ünnepelt,aki kér ajándékot!Az olyan nem igazságos,rossz szokás,hogy mindig a szülinapos ad ajándékot!:)

Monika írta...

Most látom,hogy lekéstem,de nem baj!!!!Akkor is Isten éltessen!!!!Duplán is.:)