2009. december 26., szombat

Karácsony - 2009

Karácsonyi összkép

24-én itthon voltunk 4esben. 25-én délelőtt jöttek anyuék 2 után mentek le anyósékhoz, s 4kor pedig haza. Mi 5kor mentünk le Katinéniékhez, s fél9ig ott karácsonyoztunk. Nálunk igazából idén is a fiúknak volt gazdag jézuskájuk.
Na jó, azért mi sem panaszkodhatunk. Én 2 könyvet kaptam meg a képen látható barikát a férjemtől (egyébként persely, tuti nem véletlenül. :) Alex nézte meg, hogy mit kaptam, s közölte, hogy egy tehenet. :) Legalábbis a zacsiba bekkukkantva annak tűnt neki. :)
Hugomtól dezodort, szappan, kézzel pingált üvegcsét fürdősóval; anyuéktól könyvet pulcsit és férjemmel együtt a cds rádiót kaptuk, anyósoméktól, aprítót-turmixgépet, egy swarowski kristályost medált (J) kaptam.




Én most egy kis apróságot készítettem a páromnak, a polohoz egy kulcstartót. Kapott még mellé némi pacsulit, tusfürdőt..







Tesómnak általában kozmetikai cuccokat veszek, most azonban mivel mérlegképesre jár (plussz még nappalin februárig marketing szakra), így a Számviteli kézikönyvet kapta meg ajándékba. :) :) Hadd okosodjon.


Apósomék madáretetős képét még nem tudom mutatni. Már nem volt idő leadni a képkeretezőhöz, mert úgyis csak jövőre lett volna kész, így csak magát a hímzett képet kapták meg, megnézésre. :) Amit azonnal vissza is hoztam. Január elején leadom a keretezőhöz.


Nálunk a Dupló a favorit, így tőlünk a fiúk a delux vonatkészletet kapták meg. Szülinapjára alex kapott már egy hidat, s volt már egy thomasos szettünk, meg egy alapkészlet. Most már tele van a szoba. :)


Alex munka közben. :)










Duplo. :)





















Mamáéktól még kaptak egy fa garázst autókkal, könyveket, trélert autókkal, kisdömpert, matchboxokat. (hurrá, már tuti 100 felett van, ami alapban nem gáz, de amikor szétszorják a színes terepszőnyegen, s folyamatosan rálépsz, akkor elég durva a létük) , barkácskészletet... meg apróságokat: sapikat, pár rucit.. verdák tányérokat

Oylan jócskán sikerült főznöm, hogy ma úgy döntöttünk az egész (még rántás nélküli) töltöttkáposztát lefagyasztjuk. :) Még így sem halunk éhen... viszont sütni nem sütöttem. Csak mézeskalácsot, azt is még hétfőn. Anyu hozzott bejglit, meg itt a rakás szaloncukor, meg kedvem sem volt hozzá.


Csináltam azért némi karácsonyi dekorációt. Most inkább a gyorsaságon volt a hangsúly, így nem sokat hímezgettem, inkább csak varrtam.











1 megjegyzés:

latinka írta...

Azt az elmélyült munkát!! Nagyon édi!