2009. december 25., péntek

Meglepő és mulatságos...

tudom, így karácsony idején most nem aranyköpések közzététele a megszokott, de...
1. most sztrájkolok, s van ilyesmire időm
2. a gépem lövésem nincs hol leledzik néhány képpel, ami készült, de majd még holnap képelnem kell...

na, de most máááás:

Alex aranyköpései.


„Költözünk?”
Csomagoltam a karácsonyi ajándékokat. Alex odajön hozzám, mondom neki:
- Kicsit várj, mert most csomagolok!
Mire ő: Én is megyek. :D


„ A vacsi”
Néztük a tv-t, leült egészen a fűtőtest elé. Apja szól neki:
-Ne ülj olyan közel hozzá, mert megsülsz.
Mire Alex: - S akkor én leszek a vacsora??? :D


„Kis ravasz”
Újabban angolozunk. Számok, színek, állatok, testrészek......, de mondok bármit, amit megkérdez, hogy az mi angolul. (s persze ha tudom. :D)
Számolni még csak ötig tud, de azt nagyon.
Kért 3 gumicukrot. (kettőt szokott kérni, úgy látszik emelte a fejadagot) :D Mondom neki:
- Vedd ki a dobozból, s közben számold angolul.
- one, two, three, (majd rámsandít, s kissé bizonytalanabbul nyúl még a dobozba) four, five. :D Persze jót röhögtem, s hagytam neki mind az ötöt. Nagyon elégedetten vonult be a nappaliba a zsákmánnyal.

Azért persze mi is karácsonyoztunk. Ádámot nem is érdekelte más, csak és kizárólag az a naaaagy világító fa. :) Öröm volt nézni, amikor meglátták. Persze Alex pár mp után már: mi van a dobozban? kérdéssel vetette rá magát a (természetesen) legnagyobb dobozra. :)

Nincsenek megjegyzések: