2009. június 6., szombat

Delfinekkel táncoló....


Na, ma végre kattintottam, felraktam a gépre (először 20 percig a kábelt kerestem, ami az orrom előtt volt, legalábbis majdnem... csupán egy rakás nem használt tankönyv alatt feküdt. :) szóval friss, még meleg, ropogós, s azóta egy X-et sem kapott a drága.
Hát még azért lesz vele mit szórakoznom, ebben a 9 napban... s közbejön a vasárnapi buli, (remélem jó idő lesz, s nem a konyhában kell "szoronganunk" (azért ne morzsoljon senki könnyeket, nem olyan picurka az a konyha. ;) )
De egyre elkeseredettebben állapítom meg, hogy nem lesz készen. :(
Ha itt ülök, nem is... :)
Csak ezért jöttem...

2 megjegyzés:

Rain írta...

hú, ez nagyon szép! A végén még kész leszel időre :P

judit.6 írta...

nem valószínű, hogy minden bökés a helyén lesz, de már felállítottam egy "fontossági" sorrendet. :) szóval kedden megy a keretezőhöz, az tuti.:)