2009. június 6., szombat

Fiúkról


Itt az ideje, hogy életem legfontosabb részét is közzétegyem itt a blogon. Pont a minap tűnődtem, hogy 3 mozgatórugója van most az életemnek. A fiúk (Alex és Ádám), a könyvelés, illetve a keresztszemezés. Ezzel telik minden napom. Jó persze a szokásos, 80szor elpakolok a fiúk 81szer elő, meg a házimunka, főzés.... de ezt nem tartom mozgatórugónak. :)

Szóval hoztam néhány fotót, kollázst a kispasikról. Alex már igazi nagyfiú, 2.5 éves. Ádámnak nemsokára ünnepeljük az 1. szülinapját. Éppen ma voltunk megrendelni a tortákat. A "batár nagy" egy thomasos torta lesz, s kap még mellé egy pici "pancsi" tortát, amivel azt csinál amit akar. (Alex anno nagyon élvezte, az egész gyerek tiszta torta volt. :) Kézzel-lábbal ette)



Ádám. A jobb felső grimasz "elkapása" nem kis időmbe tellett, de összejött. :) Hihetetlen mimikája van. :)


Favorit a legó meg az autózás. Egész mással s másképpen játszik mint az Alex ilyen idősen tette. Hihetetlen mennyit tanul a "nagytól". Szerencsére imádják egymást.










Alex. Na, ő már szereti, ha fotózzuk. :) Tud is
pózolni rendesen. :) Hihetetlen dumája van, s
nagy bohóc. A szomszédaink szokták mondani, hogy a szemén látszik, hogy nagy kópé. De az a közös vélemény, hogy Ádi mégnagyobb csibész lesz. :) :) Ezt majd az idő igazolja. De egyébként nagyon nyugis "baba" mind a kettő.

4 megjegyzés:

N. Adri írta...

Nagyon édesek a fiaid, és mennyire hasonlítanak egymásra! Azért neked szerencséd van, én Bencével egyben kaptam meg azokat a tulajdonságokat, amiket te kettőjükről írtál. :-)

Cinella írta...

Nagyon szépek ezek a srácok! Ha meg kicsit huncutok, az még jól is fog nekik állni! :-)

Kriszti írta...

Imádnivaló kis pasijaid vannak! Nálunk is azt mondja mindenki hogy egyforma a két pici, csak Bálint arca fiúsabb.

Végre életre kelt a blogod!!!

Unknown írta...

Köszi csajok!!!
De NEM hasonlítanak ám olyan nagyon, sőőőőt. Ádi hosszúkás arcu, alex meg kerek. a szemük az egyformán kék, a hjuk is tök egyfomra. ma mind a kettő csuszi mászizott, míg főztem, s összekevertem őket. ádi jött be, én meg azt hittem alex, mondtam neki ezt-azt, s lestem miért nem válaszol. :) :)