2009. június 16., kedd

Nagy nap a mai

Nagy nap a mai. Több tekintetben is. Ádám ma lett 1 éves. Hétvégén buliztunk, holnap teszek fel tortazabáló képet is. :) édi volt nagyon!! :) S hihetetlen milyen hamar elszállt az egy év, csak kapkodom a fejem. Bár ezzel nem csak én vagyok így. Szemben velünk lakik egy 3 gyerekes család A legkisebb most volt májusban 2 éves. (2 nagyobb is még ovis, szóval mint sípok...) Anyuka a szülinapjára 1-es gyertyát vett. :) Mikor beszéltem vele, akkor is mondta, hogy ünneplik hétvégén az 1. szülinapot. Persze mondtam neki, hogy az bezony 2. :)

Nagy kő is leesett a hátamról. Elkészültem a pillangós csajjal az esküvői ajcsival. Voltam a képkeretezőnél. Hát hosszas vajúdás volt a keret választás, aztán még itthonról felhívtam a palit, hogy mégsem az hanema másik legyen... :) gondolom a törpje is tele volt velem. aztán kiderült abból nincs elég léc, így telón ledumáltunk egy hasonlót. Kivi leszek rá.... pénteken lesz kész. utsó pillanatban, mert aznap délután robogunk is le pécsre. Kis mamázás, szombaton buli (no nem kifulladásig, csak amolyan gyerekesen. 9-10ig. :) ) vasárnap meg jövünk haza. ja, a keretezőnél dobtam egy hátast. Nem olyan batár nagy az a kép, 40*50 cm lesz. matt üveggel... közepesen extra léccel. (tehát nem a mezei, de nem is a luxus) megkapaszkodni, (ülni gondolom mindenki ül) az ára: 19600.- . :( Max 12-re számítottam. :( szóval ez most egy igencsak komoly ajádnék, remélem az ifjú pár is értékelni fogja, hogy ez több egy sima képnél. 10 hetes munka, 50.000 szem, kb 60méter metáll kontúr és 50-60 gyöngy. meg a keret.

Most pár napig nem veszek tűt a mancsomba, aztán jöhet az új rr! :)

2 megjegyzés:

N. Adri írta...

Isten éltesse a kislegényt! Bizony, gyorsan telik az idő, nekem is hihetetlen, hogy Bence szeptembertől már ovis lesz, hiszen még most született.
Azért a kész művet remélem, lesz időd még lefotózni, mielőtt átadod, kíváncsi vagyok arra a drága keretre. :-)

Cinella írta...

Nagyon boldog születésnapot! Várjuk a fényképet!
Gratula az ajándékhoz, és ültem a keret árának olvasásakor, de így is mélyütés volt. Jó szorakozást a lagzihoz, és sok boldogságot az ifjú párnak!