2009. június 1., hétfő


Rá kell döbbennem, hogy nem megy nekem ez a blogolás. Odáig eljutok mindig, hogy megírom a kezdőt, s aztán szépen tólodik a folytatás. Most is így jártam. Október óta egy sor sem, egy kép sem. Igazából nálam a képfeltöltésnél hal be a dolog. Már a fényképezés is hetek kérdése. :) A képfeltöltés meg.... hajaj... no, de igyekszem megemberelni magam.

Kezdetnek, megmutizom, milyen képet csinálgatok most.

Ő lenne az. Egyik kedves barátnőm nászajándéka lesz. Ha elkészül, ami még elég kérdőjeles, de hímzek éjjelente sebesen. Holnap mutizok egy állást is. Lefotóztam most, de nem vagyok vele megelégedve.

Valahogy idén esküvői dömping van a barátnőim között. A két legeslegjobb barátnőm is férjhez megy, meg még kettő "távolabbi" barátnőm. :) Szóval gyárthatom az ajcsikat.

4 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Hehe, ha ez vígasztal, dettó, így vagyok én is ezzel a blogolással. Próbáljuk meg, hátha összejön. Én beteszem az én blogomba a tiédet, hogy szoktam olvasni (feltéve, ha lesz mit ;) ), és így hátha gyakrabban fogunk billentyűt blog íráshoz is. Egyébként a mostani OKJ-s vizsgán pontosan attól lettem hulla ideges, hogy kézzel is kellett írnom, na ettől totál bepánikoltam, és nagyon rondán írtam. Utálok kézzel írni. :(

Cinella írta...

Judit! Ez gyönyörűségesen szép lesz! Biztosan örülni fog neki a leendő tulajdonosa. :-)

N. Adri írta...

Judit, hajrá, gondolj arra, hogy rendszeres olvasóid is vannak! :-)

Rain írta...

Csatlakozok a lelkes olvasókhoz!
A kép nagyon szép!