2009. június 5., péntek

Szép napot Minden Kedves olvasómnak!



Igazán örülök, hogy napról napra többen vagytok kíváncsiak, mi is lesz ebből. Judit mikor dobja be a törcsit. Jelentem ma még nem. :)




Eddig hímeztem. Arany metál fonallal. 1 órát. Elég érdekes színeket látok most. Minden csillog villog. :) Ideje egy kis pihinek. Kéne már egy állást is feltennem, de ebben még mindig nem vagyok nyerő. :) Tudjátok majd hooooolnap. (ezt a férjem mondja mindig, mikor megkérdem mikor borotválkozik már meg végre, mert már lemászott a földre, ideje, hogy úgy is nézzen ki.


Hm, arra gondoltam, ideje megmutatni mi volt életem első
keresztszemes hímzése. Kiváncsíak vagytok rá??? íme: tudjátok mi a röhej??? Hogy a mai napig nincs
felrakva a falra. :) Még mindig a polcot támasztja. :) Hát kábé így mennek nálunk az elvégzendő dolgok. :)



Megmutizom életem első és egyetlen már hazaérkezett rr-em egyik általam készített képecskéjét is.


Ez egy jj minta, s a konyhámat díszíti a kész remekmű. Csak azt bánom kicsit, hogy nem magyarul írtuk feliratokat. De azért így is klassz. Hozzáteszem NEM szeretem a JJ mintákat. :) Ez valahogy mégis....


Hűűűű, mégis taliztam állást. Na, így alakult a pillangós csajom. A második sem mostani állás, már kész a bal szárnyának a 80%-a meg a felső delfin is, meg a bal alsó sarokban is szinezgettem.











Őszinte leszek. Várom már hogy készen legyen. Jópár napja tök ideg vagyok, hogy elkészülök-e vele. Ja, viszont 15-én hétfőn akartam leadni a keretezőhöz, de mondta, hogy ráér kedden, s akkor is készen lesz csütörtök délutánra. Pénteken meg iszkolunk le vele pécsre, szombaton "ünnepélyes átadás". Na jó, esküvővel megspékelve. :) Na megyek csinálom tovább,tovább továáááább....
















3 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Jaj, ez a borotválkozós dolog nagyon ismerős. :( A 7végén vasárnap az ünnepnap, amikor megborotválkozik Életem párja... de ezt kivárni. :S
Haladsz azért a képpel szépen, hajrá, drukkolok, hogy készen legyél, mikorra kell!

judit.6 írta...

Köszi.
Ma még egy bökést sem ejtettem. De esek neki mindjárt.

Kriszti írta...

Ezt a mintát akarom most a freestyle rr-ben kérni, magyar feliratokkal. ;)